Saturday, July 16, 2011

Harry Potter 7!


Deathly Hallows- Part 2
Yes ini lah dia siri akhir trilogi Harry Potter.Kenapa aku cakap yes? sebab da lama sangat filem ni.da masuk HP7 beb...naik boring plak..macam tak abis2 plak magic dia kan.Walau macamana pun aku nak berterima kasih pada RHB Bank sebab bagi jemputan menonton Harry Potter ni secara free..siap dapat popcorn and air coke lagi.nasib baik gak dapat jemputan ni..kalu tak terpaksa aku nak menonton APM yang kecoh dikatakan tak besh tu.Atleast ada gak benda besh aku nonton sambil makan popcorn.paling kuat pong aku tidur. Siri part 2 kali ini adalah mengisahkan bagaimana Harry dan rakan2 lain menghadapi serangan dari pihak musuh lamanya. Bagi yang tak ikut sangat jalan cerita dan watak2 dalam HP ni..pasti rasa bosan..terutamanya anak2 aku..masuk bab2 tengah dowang da terbongkang tidur..alahai. Jalan cerita kali ni dia mendebar la sikit sebab HP cari jalan macamana nak bunuh musuh jahat dia ni yang susah sangat nak mati2..babak peperangan evil side menyerang castle amat yang cuba ditahan oleh pihak wizard2 yang baik ni amat memukaukan. Berbagai cara cuba dorang nak mempertahankan castle mereka dari diceroboh.Akhirnya trilogi HP telah menutup tirai dari mereka yang gila sangat pasal HP ni..dari la dijadikan buku sehingga la diterjemahkan ke panggung wayang.bayangkan la dari Harry Potter kecik sampai la dia da berjambang da.giler tak lame cerita dia kan..yang besh diakhir cerita HP ni..Harry potter da kawin dan mempunyai anak..dia pulak dok hantar anak dia masuk sekolah wizard tu..ehe sweet..nampak sgt Harry Potter da tua da masa tu.mesti lepas ni Danial Radcliffe da tak nak berlakon filem ape da..sebab dia da sebati dengan harry potter...susah la nak cari makan kan..Jawapan aku untuk HP7...boleh lahhhh.Untuk yang kaki aksi..love story..dinasihatkan jangan tengok cerita ni..ehe pasti anda tertidur.

No comments:

Post a Comment