Saturday, July 23, 2011

World cup Asian Qualifier- Mas vs Sin



aku rasa disetiap rumah di Malaysia malam tadi mesti ramai yang sakit jantung dan tekanan jiwa disebabkan permainan bolasepak Malaysia dengan singapura.Dengan semangat membara walau baru 1-1 masa tu..tiba bole kena 5-3..tak ke sakit ati kan..skuad senior kendalian raja gopal ni kena buat perubahan drastik pada pertahanan dan keeper mereka.Aku tengok pertahanan macam takde semangat nak bertahan dan keeper macam tade usaha nak selamatkan dari dibolos.Penyerang singapura bukan la bagus sangat..walau mereka ada pemain mat salleh tapi sume tua2 beb..pastu penyerang singapore sorang tu..dah la gempal..buncit plak tu..itu pong bole senang lepas masuk dalam kotak penalti..memang dorang senang2 bole score la kan.mana tak sme sakit jiwa tengok.yang bagus laju dan semangat adalah bahagian serangan jerk..mereka cuba hantar bola laju masuk kawasan singapore tapi dipatahkan.midfield mesia pun tak bergerak..macamana striker nak dapat bola kan.Raja gopal ..aiyo..tukar la itu pertahanan..itu keeper pong..bawak masuk pertahanan skuad olimpik lagi bagus..toress dengan anelka drogba pong susah mau score.keeper skuad olimpik pon lagi bagus..terbang sana sini selamat kan cobaan gol.Aku arap bila Singapura bertandang ke Mesia 28hb ni..aku nak mesia bantai abis2..jangan bagi can..tapi yang penting pertahanan..tengok statitik gol lawan aritu dgn arsenal and liverpool pun da tau..kite dibolosi dengan banyak..so buat la perubahan.Aku nak turun juga stadium 28hb ni..nak jerit harimau malaya bole! jom kite turun AUMMMMMM

No comments:

Post a Comment